Kristali

8 činjenica koje sigurno niste znali o kristalima!

Kristali su sjajni, svijetle, prekrasni su, elegantni su i pravi su izbor svake žene.

Pitate se o čemu mi to? Pa o kristalima! Naš nakit i modni dodaci prepoznatljivi su po certifikatu o originalnosti kristala na kojeg smo veoma ponosni, pogotovo jer smo jedini ovlašteni nositelj certifikata na hrvatskom tržištu i što zadovoljavamo visoke standarde kojima su podvrgnuti svi naši proizvodi!

No dosta o nama! Vratimo se mi na kristale. Kristalni nakit je u zadnja dva desetljeća postao najrenomiraniji nakit u svijetu i u Hrvatskoj. Sam proces izrade kristala ostao je tajna, ali ono što je dobro poznato je da su  kristali napravljeni od najkvalitetnijih sirovina, oblikovani uz visoku preciznost i nenadmašan sjaj, a svaki kristal podliježe najstrožim kontrolama kvalitete.

U nastavku teksta će vas zabaviti ovih 8 činjenica koje sigurno niste znali o kristalima!

1. Kristali se dobivaju tehnološkim procesima

Kristale uobičajeno nalazimo u prirodi, no Swarovski kristali su ipak nešto drugačiji. Oni su zapravo kristali stvoreni pomoću kvarca, pijeska i minerala.

U procesu izrade Swarovski kristala neuphodno je korištenje olova. Pitate se zašto? Jer olovo pomaže u maksimiziranju loma u kristalima. Zanimljivo je napomenuti da se boja u kristalima dobiva pomoću raznih kemijskih premaza.

2. Nakit od kristala je više od nakita

Tehnički gledano, kristal nije dragulj. To je zapravo oblikovano staklo stvoreno patentiranim procesom. Oblikovano je od praha stakla i silikon oksida koji se naposljetku zajedno pomiješaju u glatku i čvrstu masu visoke tehnologije.

Pored njegove briljantnosti, čistoće i besprijekorne kvalitete, ono što ih razlikuje od drugih kristala je njihov način obrade koji im daje sjajnu površinu sličnu dijamantima.

3. Kristal je mnogo vrjedniji od stakla

Možda se pitate – ako je nakit više-manje izrađen od staklenog kristala, zašto je onda skuplji od staklenog nakita?

Odgovor je u proizvodnom procesu koji je potreban za stvaranje stakla i kristala. U usporedbi s ostalim nakitom od stakla, koriste se kvalitetniji materijali. Proces stvaranja jednog kristala također je kompliciran. Imajte na umu da kristali moraju imati stotinu identičnih strana kako bi se smatrali visoko kvalitetnima.

4. Kristali imaju jedinstven oblik

Suprotno uvriježenom mišljenu da je svaki kristal različiti, naši kristali su savršeno jednaki! Iako sam njihov izgled može biti različiti, svaki od njih ima jedinstven stil rezanja što im osigurava da svaki ima istu visinu, nagib i širinu.

5. Swarovski brand je star više od 100 godina!

Za kristale koje svi volimo zaslužan je Daniel Swarovski – čovjek koji je osnovao tvrtku Swarovski u malom austrijskom gradiću Wattensu, 1895. godine.

Velika želja mu je bila da kristali Daniel Swarovskipostanu dostupniji običnim smrtnicima, pa je patentirao stroj koji je mogao preciznije i dosljednije rezati kristale.

Malo po malo, uspio je stvoriti “dijamant za sve”, to jest, Swarovski kristal.

6. Prvi Swarovski logotip bio je runolist

Od 1899. godine Swarovski je kao logotip počeo koristiti runolist – simbol Austrije, alpinizma i čistoće. Runolist se koristio sve do 1988. godine, nakon čega se u logotipu počeo koristiti labud.

Iako je Swarovski kristal vrijedan bez obzira na logotip, neki kolekcionari isključivo traže logotip labuda, dok drugi preferiraju runolist. Čak postoji i nekoliko Swarovski kristala bez logotipa, koji su, isto tako, veoma vrijedni.

7. Swarovski kristale proslavile su Marilyn Monroe i Audrey Hepburn

Najpoznatija plavuša koja je ikada nosila Swarovski nakit sigurno je Marylin Monroe u filmu “Gentlemen Prefer Blondes”. Ružičasta satenska haljina, svjetlucavi kristali i refren “Dijamanti su najbolji ženini prijatelji” – tko ne zna za tu scenu?

No ipak, za možda najpoznatiji filmski momenat nije bila zaslužna Marylin Monroe već Audrey Hepburn u filmu “Breakfast at Tiffany’s” u kojem njezina tijara plijeni sve poglede.

8. Principi osnivača Daniela Swarovskog se i dalje poštivaju

Jedan od razloga zašto je Swarovski tvrtka još uvijek tako uspješna leži u tome da se svi još uvijek drže tradicionalnih vrijednosti i vizije Daniela Swarovskog, koji je preminuo 1956. godine.

Vizija uključuje izvrsnost u kvaliteti, inovativnost i želju za stvaranjem proizvoda od velike ljepote. U samoj tvrtki na upravljačkim pozicijama radi i nekoliko članova Swarovski obitelji pete generacije, a tvrtka je i dalje u vlasništvu obitelji.

Sjaje li vam se oči kad vidite Swarovski naušnice, narukvice ili pak Swarovski privjeske? Odlična vijest je da vas od svog tog silnog sjaja dijeli jedan klik mišem! U našem web shopu pogledajte raznovrsnu ponudu modnog nakita od Swarovski kristala!

Podijelite ovu objavu